2013. július 7., vasárnap

Visszatértem!! Történet ismertetők!!

Sziasztok!

Hosszú ideje már, hogy nem jelentkeztem ezen a blogon. De most újra itt vagyok És megint írni fogok. Remélem örültök a hírnek. De ha nem, az sem baj.
Nos, mint azt a másik blogomon említettem, nem Twilight-os történeteket szeretnék itt írni. Hanem Robsten-est. Kíváncsi vagyok, mennyien szeretnétek ilyet olvasni. Ezért kiteszek egy szavazást, de ha kommentben írjátok, nekem az is jó.
Emellett pedig még egy szavazást indítok. Válaszhattok, hogy melyik történetet szeretnétek elolvasni. Két ismertetőt rakok fel és kérlek titeket szavazzatok.
Pontos időpontot a Frissekre még nem tudok. Az majd idővel kialakul.
Puszi: Rosalice

Most pedig az ismertetők:

Nos, az oldal mostantól Robsten-es történetekkel foglalkozik majd. És ez az egyik történet, amit választhattok.

A szerelem mindenre képes:

Ennek a történetnek a kulcsfigurája Robert Pattinson, aki megérkezésével felborítja a kisváros San Carlos életét. Robert felbukkanása olyan következményekkel jár, amikre ő maga sem számít. Robert egy üzletember, akit az üzlet vitt ebbe a kisvárosba, de nem az tartja majd ott.
Kristen Stewart sugárzó szépségű, jószívű teremtés. Az ember első látásra naiv, védtelen lánynak gondolná, azonban önálló és céltudatos. Nem csoda, hogy a jóképű és sikeres Robert már az első pillanattól kezdve vonzalmat érez a lány iránt.
Azonban ez nem elég a boldogsághoz. Robertnek el kell nyernie a lány szívét, viszont Kristen más valaki menyasszonya. Rob-nak küzdenie kell egy határtalan szerelem ellen azért, hogy Kristen végül az övé legyen. Mi lesz Kristen vőlegényével? Vajon Kristen viszonozza Rob érzéseit? Egyáltalán Robert mit érez az ismeretlen lány iránt?
Ha érdekel a történet, tarts velem. Garantáltan fény derül majd minden kérdésedre.



És itt a másik!

Múltból a jelenbe:

A történet főszereplői szintén Robert és Kristen.
Robert az iskola legnépszerűbb diákja, élsportoló, kitűnő tanuló és nem utolsó sorban a leghelyesebb srác. Szerető családban él, bár vannak fekete bárányok náluk is. Van egy nővére Lizzy, aki drogproblémákkal küzdött, de a történet elején már gyógyulnak tekinthető. Egyszerű családban él, a szülei bár jól keresnek, nem tartoznak a „nevesebbek” közé.  Vele ellentétben Kristen egy igen csak jóhírű családból származik. Az ő élete azonban kicsit sem olyan, mint Roberté. Gazdag, előkelő család tagja, jobban mondva egyetlen tagja. A szülei meghaltak és kislányként árván maradt. Robbal egy iskolába járnak és Kris akárcsak Rob, nagy népszerűségnek örvend a diákok között. Ám ez legfőképp az anyagi helyzetének köszönhető. Ám a múltja beárnyékolja a jelenét. Nem képes elfelejteni a szörnyű tragédiát. De van valaki, aki segíteni tud neki. Azonban ehhez az kell, hogy közel engedje magához. Hogy megnyíljon és bízni tudjon.
Kapcsolatuk nem éppen barátságos. Mind a ketten a legrosszabbakat gondolják a másikról, de egy személy mindent megváltoztat.  
Hogy ki lehet az? És mi lesz a két főszereplőnkkel? Vajon Kristen képes elfogadni a múltat és elengedni, hogy aztán boldog legyen a jelenben?

Tarts velem és megtudod!

Nekem mind a kettő tetszik, a döntés a ti kezetekben van. Azt írom meg, amelyiket szeretnétek. 
Puszi:Rosalice

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szerintem mind a kettőt megírhatnád, mert tök jók. De én mégis a 2-ra szavazok, mert az jobban megfogott valahogy.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szerintem először írd az egyiket aztán idővel a másikat is írd meg. Nekem mind kettő nagyon tetszik. Nem tudok választani. :) Talán még annyit tudok mondani, hogy a második történettel kezdd.

    VálaszTörlés
  3. hali


    háát én se tudok sokat segíteni mind2
    de 1legyen elöször
    várom
    isteni ötletk
    én itt leszek
    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Mind a kettő jöhet =) már alig várom =)
    Puszi
    Detti

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nekem is tetszik mindkét alaptörténet. Szerintem mindkettő jó lesz. :) Nem lehet olyat mondani hogy mindkettő?
    De ha nagyon választani kell, akkor a 2. történet

    Nóci

    VálaszTörlés