2013. október 14., hétfő

Visszatértem!!



Sziasztok!

Ahogy ígértem, itt vagyok. Tudom, hogy hosszú volt ez a néhány hét... nem csak nektek de nekem is. Ennyi idő alatt volt lehetőségem rá, hogy összeszedjem magam, hogy átgondoljam a történetet és a folytatást. Sajnálom, hogy eltűntem, de páratlan lehetőségem adódott.
Az iskola, ahová járok megnyert egy pályázatot, aminek keretében 3 hetes kinti gyakorlaton vehettünk részt. És én voltam az egyik.
De elég is erről ennyit.
Most jöjjön az a rész, ami gondolom mindenkit nagyon érdekel. A folytatás.
Terveim szerint Csütörtök-péntek környékén teszem fel a Friss fejezetet, ha idejében elkészülök vele. A hétvégét azért nem tartom be, mert sajnos nem leszek itthon egyéb elfoglaltságok miatt. Így csütörtök-péntek... mind a két blogon.
Remélem várjátok már, mert én nagyon igyekezni fogok, hogy behozzam a lemaradásom. Csupán egyet kérek tőletek... Egy kis türelmet. Az iskolában ugyanis nagyon lemaradtam és azt is be kell hoznom valahogyan, de mellette az írást is folytatni akarom. Viszont annyit ígérek, hogy előre fogom tudatni veletek a Frissek időpontját. Ha nem bejegyzésben akkor a Chat-en vagy pedig a Friss időpontjánál.
Köszönöm mindenkinek a türelmet.
Még egy pár nap kitartás és jön a folytatás.
Puszi mindenkinek: Rosalice

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ilyen lehetőségen nem lehet kihagyni. Jól tetted, hogy elmentél.
    Engem nagyon érdekel mindkét történeted. Várom az újabb fejezeteket.
    A suli az elsődleges, és utána a történetek.
    Számomra érthető.

    Várom a friss fejezeteket. :)

    Nóci

    VálaszTörlés