2011. november 16., szerda

Sziasztok!

Sziasztok!

Egyszerűen nem bírok magammal.Rengeteg ötletem van és úgy gondoltam nyitok egy új blogot.Remélem ez a történetem is elnyeri majd a tetszéseteket.

A történetről:
Ez a történet onnan folytatódik,hogy a New Moon-ben Edward elhagyja Bellát.Csakhogy változtattam egy kicsit a történeten.
Bella végre megkapja Edwardot és mérhetetlenül boldog.Ám teherbe esik,de mielőtt még elmondhatná Edwardnak,a Cullen család elmegy.Elhagyják Bellát,aki egyedül marad.Vagy mégsem?
Bellának van egy ikertestvére (Nathalie),aki Renée-vel lakik,de amint megtudja mi történt a testvérével Forksba költözik,hogy segíthesse testvérét.
Renée és Charlie autóbalesetben meghalnak és a két lány egyedül marad.Bella elmond mindent a testvérének a vámpírokról.Jacob is felbukkan és segít a lányoknak,Nathalie Jacob bevésődése.Bella túléli a szülést,két lánya születik és ő is vámpírrá válik.Csak ezután kezdődnek a bonyodalmak.
A történet innen folytatódik.

Az első fejezet holnap kerül fel.

3 megjegyzés:

  1. szia gratula kiváncsi vagyok a folytatásra
    benne lennél minden blogoddal 1 link cserében?
    előre is köszi nálam válaszolj
    puszy
    http://blackangelsecretlife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jól már az ismertető is alig várom hogy olvashassam :) Ezt is kiteszem a blogomra ha gondolod :) :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Risalice!

    Nagyon tetszik az ötlet! De kérlek nyugtass meg és mond, hogy Edward is szerepelni fog a történetben! (ellenállhatatlankiskutyatekintete)
    Már nagyon várom az első fejit! Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki ebből a story-ból! :D

    Millió puszi
    Minie95(:
    Xoxo

    VálaszTörlés