2012. május 12., szombat

29.fejezet

(Nathalie szemszöge)

Belépett Bella a házba és mögötte ott volt a két lány. Renesmee és Elizabeth. De én ezt nem értem. Úgy volt, hogy ők elutaznak. Éppen ezért voltam ideges. Erre beállítanak, mintha mi sem történt volna. Miért mondta Bella, hogy elutaztak a lányok, ha most itt vannak. Hiszen a saját két szememmel látom. Ez nekem furcsa. Itt valami nagyon nincs rendben. De én ki fogom deríteni mi az.
-Megjöttünk- mondta Bella a többiekre nézve. –Mi az? Valami baj van?
- Nem, dehogy is- állt fel Edward és Bella elé szaladt. –Csak azt hittük elmentetek.
- Ezt most nem értem. Hiszen el is mentünk- adta az ártatlant testvérem. De engem nem fog átverni. A többiek lehet, hogy bedőlnek ennek, de én nem. Elég jól ismerem őt ahhoz, hogy tudjam most igen is hazudik. És ezek az idióták nem veszik észre.
- Úgy gondoltuk, hogy elviszed innen a lányokat és elhagytok bennünket- mondta Rosalie Bellára nézve.
- De hisz mondtam, hogy sietünk.
- Igen, de megijesztettetek minket. A lányok úgy köszöntek el mintha búcsúznának. Aztán jött Jacob és azt mondta, hogy képes lennél elvinni őket, ha valami veszély fenyegeti őket és…
- Elég- fogta be Bella Edward száját. –Hallgass el. Itt vagyok. Látod. Nem mentem sehova. Amúgy meg szerinted idehívnám Jacobot és a testvéremet, ha nem jövök vissza? –kérdezte ártatlanul és felém nézett. Tekintete kérlelő volt ugyanakkor bűntudat is volt benne. - Szóval megköszönnél, ha többet nem kételkednél bennem.
- Azt hiszem az lesz a legjobb, ha felmegyünk- mondta Liz. Nessie pedig bólintott.
- Persze. Nyugodtan. Ha valami van, itt leszek. Nem megyek sehova.
- Oké- mondták és már el is tűntek. Ez nagyon furcsa. Még csak nem is köszöntek. És nem csak nekem, de még Jacobnak sem vagy az apjuknak vagy bármelyik Cullennek. Nem jó. Bella, mégis mit műveltél? Mi folyik itt?
-Beszélhetnénk? –kérdeztem ezzel félbeszakítva az édes párocskát.
- Most éppen nem érek rá, majd kicsit ké…
- Most- fogtam meg a karját és kifelé húztam. –Pár perc max fél óra és jövünk. Muszáj négy szem közt beszélnem a testvéremmel.
- Állj már meg- sziszegte Bella. - Ez már fáj. Nem hallod?
- Akkor gyere utánam- és futni kezdtem. Meg sem álltam a Swan házig. Ott bementem a nappaliba és leültem a kanapéra. –Itt már nem hall minket senki. Most pedig szépen közlöd velem, hogy mit csináltál a lányokkal. Engem nem tudsz átverni nem úgy, mint a Cullen családot. Liz és Nessie soha nem viselkednének így. Még csak nem is köszöntek. És azt mondtad a telefonba, hogy elutaztak. Mi a jó ég folyik itt. Mindent tudni akarok elejétől a végéig. Különben…
- Hát jó. De nem mondhatod el senkinek. Meg kell ígérned. Csak így lehetnek biztonságban a lányok.
- Megígérem, de mondd már- sürgettem.
- Nessi és Liz elutaztak. Akik most a Cullen házban vannak, nem a lányaim. Hanem…

(Edward szemszöge)

Már megint nem értek semmit. Nathalie elrángatta Bellát beszélgetés címszó alatt. De mi lehet olyan fontos, amiről mi nem tudhatunk.
-Felmegyek, megnézem a lányokat- mondtam a többieknek és már az emeleten voltam. Nessie szobájában voltak mind a ketten.
- Szerintem ez nem fog sikerülni. Túl sokan vannak és mindenre rá fognak jönni. Nem tudom, hogy gondolta ezt az egészet.
- Ne beszélj már hülyeségeket. Hiszen mondta, hogy nem lesz könnyű, de segíteni fog és átvol tartja őket. Mi meg megígértük, hogy segítünk. Ez a feladatunk.
- Miről beszéltek lányok? –léptem be a szobába. Nagyon furcsán viselkednek.
- Edward- kiáltotta Nessie. –Vagyis apa. Mit keresel itt?
- Csak feljöttem megnézni hogy vagytok és megkérdezni nincs-e szükségetek valamire. De mi folyik itt? Mi nem fog sikerülni? Ki fog segíteni és miben? Azonnal magyarázzátok meg. Mit titkoltok?
- Semmit. Hol van Bell… anya? –kérdezte Liz.
- Nathalie elrángatta magával.
- Elment? –kiáltott fel Liz.
- Igen. De miért zavar ez benneteket annyira? Tudjátok, hogy Nath milyen. Jobban ismeritek mint mi.
- Ne… nem zavar. Persze. Jól ismerjük. Biztos csak beszélgetnek. Végül is testvérek. Rájuk fér néha egy kis magány.
- Jól vagytok? Nagyon furán viselkedtek.
- Furán? Ezt hogy érted? –kérdezte Nessie és előkapott egy magazint.
- Nem fontos. Szóljatok, ha kell valami. Lent leszek a többiekkel együtt.
- Oké- mondták egyszerre, majd mind a ketten belefeledkeztek az előttük lévő magazinba.
Összeráncoltam a homlokom. Itt valami nincs rendben. Próbáltam rájönni mi olyan furcsa rajtuk, de nem ment. Nem vettem észre semmit, ami megváltozott volna rajtuk.
-Oh, mégis lenne itt valami- mondta Liz, mielőtt kimentem volna a szobából.
- Igen? És mi lenne az?
- Ha megérkezett anya, kérlek, szólj neki. Muszáj beszélnem vele.
- O-k-é- húztam szét ezt a három betűt és becsuktam az ajtót. És visszamentem a nappaliba. Leültem melák bátyám mellé és néztem ki a fejemből.
Ha most megkínoznának, akkor sem tudnám mi olyan furcsa a lányokban. Mintha nem is ők lennének. Pedig nyílván ők azok. Nincs még két olyan félvér a világon, mint a lányaim. Muszáj rájönnöm mi nem stimmel velük. Utána kell járnom. Mikor elmentek, normálisan viselkedtek. Pont, mint máskor. Igaz akkor is furcsák voltak, de más értelemben, mint most. Most pedig mintha kifordultak volna önmagukból.
-Jacob- szólítottam meg az egyetlen személyt, aki talán tud segíteni nekem.
- Mondd.
- Beszélnél a lányokkal?
- Miért? –kérdezte megdöbbenve.
- Tudni akarom, mi folyik itt. A lányok úgy viselkednek, mintha nem is ismernének. De nem csak engem, hanem a többieket sem. Mikor megjöttek nem köszöntek senkinek, hanem egyenesen a szobájukba mentek és azóta ki se dugták az orrukat onnan.
- És miért engem kérsz meg rá? Eddig azt hajtogattad, hogy te vagy az apjuk. Most viselkedj is úgy. Ha folyton másra hárítod a feladataidat, akkor hogyan várod el, hogy a lányok valóban apjukként tekintsenek rád? – kérdezte.
- Igazad lehet. De nem hiszem, hogy velem őszintén beszélnének. Hallottam a beszélgetésüket odafent, de mikor rákérdeztem nem akartak válaszolni. Ezért gondoltam arra, hogy talán te tudsz velük beszélni- mondtam kétségbeesve.
- Megpróbálhatom, de talán Bellát kellett volna megkérned rá.
- Igen tudom. És nem értem miért, de csakis vele akarnak beszélni. Valahogy most csak őt akarják a közelükben tudni.
- Nem tudom, mi bajuk lehet, de megpróbálhatok beszélni velük- állt fel nagyot sóhajtva, majd megindult az emelet felé.
- Köszönöm- suttogtam. De mielőtt Jacob felmehetett volna megjelentek Belláék.
- Sziasztok. Miről maradtunk le? –kérdezte Bella mosolyogva.
- Nem sokról. Csak Edward megkért, hogy beszéljek a lányokkal. Furának tartja a viselkedésüket- válaszolt Jacob.
- Ne… Szerelmem, szerintem maradjunk idelent- szaladt Nathalie a férjéhez és visszahúzta a kanapéhoz. –Majd Bella beszél velük.
- Én is ezt javasoltam Edwardnak. Hogy kérjen meg téged- nézett Bellára. Szerelmem elgondolkodva nézett rám, majd elém sétált.
- Te jobban tennéd, ha nem zaklatnád a lányokat. Most ne. Liz koncentrál, hátha meglátja, mikor támad Diana. Nessie pedig tudod milyen. Folyton mellette van és vigyáz rá- mondta mindezt úgy, hogy végig a testvérét nézte. Még egy pillanatra sem nézett rám. Nekem ez akkor sem tetszik. Mondhat bárki bármit. Itt valami akkor is készülődik.
- Megyek, megnézem a lányokat. Te szépen itt maradsz és nem hallgatózol- mondta és lábujjhegyre állva egy apró puszit nyomott a számra. Aztán már el is tűnt. Nathalie felé fordultam és kérdőn néztem rá.
- Te tudsz valamit és nem akarod elmondani- mondtam neki és közelebb mentem hozzá.
- Nem… nem tudok semmit- de láttam rajta, hogy hazudik. Méghozzá pont olyan rosszul, mint Bella.
- Hé-hé, Edward. Ő az én feleségem, nem Bella. Majd én kiszedem belőle, amit tud- állított meg Jacob és felesége felé fordult. –Szóval, mit is tudsz édesem?
- Semmit.
- Nagyon rosszul hazudsz. Pont, mint a testvéred- mosolygott Jacob. –De mondd el, mit tudsz. Tudnunk kell róla, ha minket is érint. Mit beszéltetek Bellával?
- Az istenit is- csattant fel. –Amit beszéltünk, az csak kettőnkre tartozik. Reméltem, megértitek abból, hogy elmentünk és nem előttetek ültünk le cseverészni. Mindent meg tudtok idejében. Legyen annyi elég, hogy minden rendben lesz, a lányokat pedig hagyjátok békén. Most nincsenek olyan állapotban, hogy a hülyeségeitekkel traktáljátok őket- kelt ki magából. Mindenki a nappaliban termett és furcsán néztek Nathalie-re a kirohanása miatt.
Megjelent a lépcső tetején Bella is a lányokkal a háta mögött.
-Mi a fene folyik itt? Mitől akadtál ki Nath?- kérdezte Bella és csatlakoztak hozzánk.
- Semmi. Csak ezek az idióták nem értik meg mit jelent a titok szó- pufogott.
- Szóval nem bíztok bennem- jegyezte meg szerelmem csak úgy magának.
- Nem erről van szó- mondtam és át akartam ölelni, de nem engedte.
- Akkor miért nem engem kérdezel? Muszáj a hátam mögött kibeszélned?
- Hiába kérdeznélek téged, nem mondanád el- háborodtam fel. Még neki áll feljebb. Hát ez remek.
- Idióta- nézett a szemembe. –Hát nem veszed észre, hogy mindent, amit teszek egyedül azért van, hogy megvédjelek benneteket? De úgy látszik feleslegesen. Mond csak. Szeretsz te még engem? Mert ha nem, nincs miről beszélnünk. Most rögtön elmegyek, ha ezt akarjátok. Nem kötelező a közelemben lenni.
- Nem ezt akartam mondani. Persze hogy szeretlek, de érzem, hogy titkolózol. És rossz, hogy nem bízol bennem- suttogtam.
- Bízom benned, csak óvatos vagyok. Egyedül ezért nem mondok senkinek semmit. Nem tudhatjuk, mit tervez Diana, azt sem hol van most mit csinál és milyen képességű vámpírokkal van körülvéve. Elég egy rossz döntés és mindannyian meghalhatunk. Kérlek, ezt értsd meg.
- Szóval ezért? Ezért nem mondasz semmit? A biztonságunk érdekében.
- Persze te lüke. Nem szívesen hazudok neked, de ha úgy vesszük, csak titkolózok. Viszont amint vége ennek az egésznek, minden olyan lesz, mint régen. Megígérem- mondta és szorosan magához ölelt. Magamhoz húztam és nm is akaródzott elengedni.
- Öö… Bocsesz, hogy megzavarjuk a meghitt pillanatot, de talán nem ártana gyakorolnunk. Ha Diana idejön, nem árt felkészülten várnunk- mondta Nessie, mire szerelmem kibontakozott az ölelésemből.
- Igazad van. Szóval, Jasper- szólította meg bátyámat Bella. –Te tudsz segíteni a felkészülésben és a lányok is. Itt az ideje, hogy komolyan vegyük Dianát. Már épp eleget ártott a családunknak. Ne haragudj Carlisle, de ezt már nem lehet szépen elsimítani.
- Akkor felőlem kezdhetjük- mondta Jasper és mindannyian az udvarra vonultunk.
- Jake, nem ártana, ha szólnál a falkának. Ha segíteni akartok, tudnotok kell, hogyan lehet a legkönnyebben megölni egy vámpírt.
Jacob megfogadva szerelmem tanácsát az erdőbe rohant, majd nem sokkal később farkas alakban tért vissza.
-Kezdjük. Emmett- szólt Jasper.
- Ne- állította meg melák bátyámat Liz. –Majd inkább én.
- Talán ez nem a legjobb ötlet- fogtam meg a kezét, de ő anyjára nézett. Én is követtem a tekintetét.
- Engedd. Tudja mit csinál- mondta szerelmem, amivel nálam újra kiverte a biztosítékot. Mi az, hogy hagyja a lányát egy kiképzett harcos ellen harcolni? Eddig a széltől is óvta.
- Nem bánom. Liz, mehet? –kérdezte bátyám és támadó állást vett fel. Lányom bólintott és elkezdték. Mind a ketten csak kerülgették egymást. Mintha előre tudnák a másik lépését, végül Jazz volt az, aki megunta ezt a macska egér játékot és támadásba lendült. Végig idegeskedtem ezt az egészet. Hiába tudtam, hogy Jasper nem értana a lányomnak, én mégis féltettem őt. De végül Jazz győzött.
- Hol tanultál meg így harcolni- kérdezte bátyám. –Nem semmi. Azt hittem veszíteni fogok.
Liz az anyjára nézett, aki bólintott.
-A Volturinál. Elég jó kiképzést kaptam- mosolygott. -De te sem vagy semmi. Kifejezetten jó vagy.
- Akkor álljatok párba- mondták mind a ketten. Párokba rendeződtünk és gyakorolni kezdtünk. A farkasok minden apró lépést figyeltek. Nézték, hogyan lehet a legkönnyebben elkapni egy vámpírt.

Napokkal később…

Másról sem szóltak az elmúlt napok, mint a gyakorlásról. Elképesztő, mennyi mindent kellett megtanulnunk. És ami a legfurcsább, hogy nem Jasper tanította nekünk a legtöbb újat, hanem a lányok.
Bella kérésének eleget téve, nem zargattam a lányokat. Nem kérdezősködtem, pedig furdalta az oldalam a kíváncsiság vajon mit titkolhatnak előttünk.
Nessie és Liz a gyakorláson kívül nem igen kereste a család társaságát. Csak Bellát vagy Nathalie-t engedték közel magukhoz. Volt, hogy órákra eltűntek, de nem kérdeztük meg hova. Viszont ami a legfurább, hogy nem is pihentek. Esténként elmentek vadászni vagy sétálgatni, de nem aludtak egy percet sem. Emellett enni sem ettek. Minden emberi szükségletet hanyagoltak.
-Készüljetek- suttogta Alice üveges tekintettel. –Diana úton van. Még ma támadnak.
- Hol lesznek, Alice? –kérdezte Jasper feleségét.
- Egy tisztáson. Forkstól néhány km-re sikerül megállítanunk őket.
- Akkor induljunk- mondta Nessie.
Mindenki összekapta magát és Alice után indultunk, hogy véget vessünk ennek az egésznek. Örökre befejezzük ezt a „harcot” és utána végre boldogan élhessünk.
Mikor a tisztásra értünk, rengeteg vámpírral álltunk szembe. Mind újszülött volt. Újonnan teremtett vámpírok, akiket a vérszomj és a bosszú hajt.
Diana ott állt a sereg élén mellette egy férfi. Gúnyosan mosolygott és előrébb lépett, de a sereg nem mozdult. És ekkor tudatosult bennem és a többiekben, hogy bekerítettek minket. Mivel a hátunk mögül több százan léptek még elő. Nem tudom, hogyan sikerült neki ennyi embert átváltoztatnia és még sem okozott felfordulást. Nem történt annyi gyilkosság, hogy vámpírokra lehessen következtetni. Ezt nem fogjuk megúszni. Bella az egyetlen közülünk, akinek támadásra alkalmas képessége van. Jó, itt van Alice és Liz. Ők látják a döntéseiket, de saját maguk védelmére alkalmas a képességük. Én is hallom, ha valaki engem akar megtámadni. De a többiek? Carlisle, Esme, Rosalie, Emmett vagy Nessie? Esetleg a farkasok? Nessie képessége csak érintés útján működik így használhatatlan. A farkasok pedig még sebezhetőbbek, mint mi. Mivel összekapcsolódik az elméjük.
-Látom te is életben vagy- mosolygott gúnyosan Diana és szerelmemre nézett.
- Igen. Tudod nem olyan könnyű, elbánni velem. De most újabb esélyt kapsz rá, hogy esetleg sikerülhessen a terved- Bella szavait hallgatva rémület fogott el. Ugye nem akarja felajánlani magát értünk cserébe?
- Így legalább egyszerre végezhetek mindannyiótokkal. Ha már Edward nem lehet az enyém, akkor a tiéd se legyen. Remélem élvezted ezt a kevéske időt a férjemmel, mert most meghalsz.
Bella hangosan felnevetett. Nem értem mi ennyire vicces. Be vagyunk kerítve ki tudja hány száz újszülöttel és ő ennyire vidám.
-El kell hogy szomorítsalak drágám. Én még nagyon sokáig boldog leszek. Te leszel az, akinek ma leáldozik a csillaga. Tudod, a múltkor nem voltam felkészülve és nem is voltam önmagam. A lányommal fenyegettél. Hogy tudtam volna ésszerűen gondolkodni? De most volt időm felkészülni. Ne aggódj.
-Elég ebből. Utolsó kívánság?
- Jaj, nem rémlik, hogy a múltkor is pont ezt kérdezted? Aztán most mégis itt vagyok. De tudod mit? Talán egy mégis lenne. Remélem, a pokolban fogsz égni az örökkévalóságig- mondta szerelmem és most valóban megijedtem tőle. Még soha nem láttam ilyennek. Soha nem féltem még tőle. De ennek is eljött az ideje. Biztos, hogy nem lennék az ellenségei helyében.
- Ez az utolsó szavad? –kérdezte gúnyosan Diana.
- Ez.
- Akkor esetben TÁMADÁS- kiáltotta és ekkor megindultak felénk.

6 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó remélem dianna lassan fog meghalni de kik jöttek a lányok képében vissza?
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés
  2. szia!
    ez nagyon jó lett, remélem, hogy Diana megkapja, amit megérdemel és sikerül Bella terve, bármi legyen is az. kíváncsi vagyok, h kik is azok, akik Bella lányait játszák!
    várom a folytatást, ami izgalmasnak ígérkezik!

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Fhuuu de be indultak az események :D Tehát valamilyen szinten igazam volt a lányokkal jött vissza de valami nincs rendben velük lennének tippjeim de kivárom míg megmagyarázod:) Ed eléggé hamar rájött a turpisságra és tudja hogy valami tényleg nincs rendben a lányok eléggé rossz színészek :D na de mind1 kíváncsi vagyok mi fog történni hogy tudják megállítani ezt a sok vámpírt :o Talán jön a Volturi is ők is készenlétben vannak valahol?:o Hmm Bella eléggé magabiztos volt ezért biztos hogy nagyon bízik a tervében :o Kíváncsian várom a folytatást:)))))) kösziiiiiiiii

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    ÁÁÁ, miért itt kell abbahagyni? És kik vannak a lányok helyében? Remélem teljesül Bella "utolsó" kívánsága. És az új fejléc... hmmm :)
    Puszi
    Cathy

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Hűha hát itt aztán voltak események. Az engem is érdekel, hogy ki az a két lány aki Nessie és Liz helyére lépett. Érdekes. És hogyan lett ez kivitelezve?? És Bella miért érzi magát ennyire biztosnak??? Jaj!!! Nagyon várom már. Siess vele.
    Puszi:Renée

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Itt aztán gyorsan felpörög az élet. Kik azok akik visszajöttek Bellával? Hogy nem vették észre Cullenek a változást, csak Nath és Edward (nekik feltűnt a változás)?
    Bella mit tud amit a többiek, és Diana nem?
    Alig várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés