2012. május 24., csütörtök

Új történet Prológus

Sziasztok!

És itt a következő történetem prológusa. Remélem tetszeni fog. Ha nem, azt is nyugodtan írjátok meg, mert akkor kitalálok valami mást.


Prológus:

(Bella szemszöge)

Meghaltam? Nagyon valószínű. Már nincs fájdalom, nincs kétségbeesés. Nincs semmi. Csak az üresség. De ha én meghaltam, mi van a többiekkel? Edwarddal, a lányommal, a családommal és a falka? Most, hogy meghaltam, biztos bántani akarják majd őket. Főleg a lányomat. Nem. Az nem lehet. Valahogy vissza kell jutnom. Vissza kell mennem, hogy megmenthessem őket. Mindenkit, de legfőképpen a lányomat. De hogyan juthatnék vissza, ha meghaltam. Még csak azt sem tudom, hol vagyok. Ez lenne a menny? Minden olyan fehér és világos körülöttem. Nincs itt senki. Senki aki segíteni tudna nekem. Teljesen egyedül vagyok.
-Nem vagy egyedül.
- Ki vagy te és hol vagyok?
- Meredith vagyok. Egy angyal.
- Akkor a mennyben vagyok?
- Nem- nevetett fel. –Még nem. Elintézni valód van lent a földön. Azért vagy itt, hogy megtanulj mindent, amit egy napon tovább kell adnod a gyermekednek. Csak az után térhetsz vissza ide, hogy örök nyugalomra lelj.
- Világos. De miért és mit kell megtanulnom?
- Mindent megtudsz a maga idejében- mosolygott kedvesen.
Akkor visszajuthatok a földre. Vissza a családomhoz. Láthatom a lányomat, a férjemet, a legjobb barátomat, a családomat és a barátaimat. Nem volt igaza Jacobnak. Igenis látni fogom a lányomat felnőni. Vigyázni fogok rá és megóvom mindentől.

Mikor ezt elhatároztam, még nem tudtam, hogyan kerülök majd vissza a családomhoz. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire közel leszek hozzájuk, de mégis a lehető legtávolabb.

Kérlek benneteket, írjátok meg a véleményeteket. Kíváncsi vagyok, hogy tetszik-e ez az ötlet vagy találja ki esetleg valami mást? Kiteszek egy szavazást is, ha nem szeretnétek komit írni.
Puszi nektek: Rosalice

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, de nekem nem igazán jön be, ez az új ötleted! :(
    Az eddigi 3 töridet imádtam és a Megszenvedett szerelem továbbra is a kedvenc Twilight-os történeteim közé tartozik! :)
    De valahogy ez nem adja nekem! :(
    Még egyszer bocsi, ha megbántottalak!

    VálaszTörlés
  2. Szia.Egész jól hangzik ez a prológus!Tetszett,és nagyon várom a folytatás!:)

    ui.:Ha esetleg lenne kedved és időd,nyugodtan nézz be hozzám!:)
    patifanfiction.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    ÚÚ nagyon tetszik a prológus, és már várom, hogy hozd az első fejit. Kíváncsian várom!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Érdekes történetnek ígérkezik a prológus alapján. Kíváncsi vagyok mi fogsz kihozni belőle.

    Nóci

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hát fura és én olvastam már hasonlót de mégse ilyet :) kiváncsi leszek hogy te mit hozol ki belőle mert szeretem az írásaid és ötleteid :) de remélem lesz benne boldogság is :)

    VálaszTörlés