2012. augusztus 17., péntek

Díj!

Köszönöm a díjat Szasza-nak!



Szabályok:
-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés


11 dolog rólam:
  • Most már barna a hajam. 
  • Kedvenc színem a kék. 
  • Két testvérem van. 
  • Szeretem a gyerekeket. 
  • Sajnos már nincsen háziállatom, de attól függetlenül még szeretem őket. 
  • Imádom a nyári záporokat. 
  • Szeretek a szabadban sétálni.
  • Mindenféle zenét meghallgatok.
  • Ha tetszik egy könyv, képes vagyok ezerszer is újraolvasni.
  • Júliusban születtem.  
  • A nyár a kedvenc évszakom.
Kérdések:


1.Miért kezdtél el írni? Lelki oka volt vagy egyéb?
Nem lelki okai voltak. Egyszerűen csak nagyon megtetszett az alkonyat és a sok blog, amikben szintén erről olvastam. 
2.Van barátod?
Nincsen.
3.Mi a kedvenc könyved?
Alkonyat trilógia.
4.Kit szeretsz a legjobban a világon?
Az édesanyámat.
5.Mit sportolsz?
Nem sportolok.
6.Mi szeretnél lenni, ha "nagy leszel"?
Felnőtt :P 
Amúgy ha minden jól megy, fodrász.
7.Jól érzed magad a bőrödben?
Naná. 
8.Kedven íród/írónőd?
Stephanie Meyer.
9.Van-e háziállatod?
Most éppen nincs. De volt egy kutyám.
10.Káros szokás?
Nincs.
11.Mi az amitől a legjobban félsz?
Attól, hogy egyedül maradok.

Az én kérdéseim:

1.Melyik hónapban születtél?
2.Vannak testvéreid?
3.Mi a legnagyobb vágyad?
4.Mit szeretnél elérni az életedben?
5.Mi a kedvenc tárgyad és miért pont az?
6.Kedvenc ételed?
7.Milyen zenét hallgattál utoljára?
8.Kiben bízol a legjobban?
9.Ki a kedvenc színészed/színésznőd?
10.Szereted az állatokat?
11.Szerinted könnyen vagy nehezen barátkozó típus vagy?

Akiknek küldöm:

Beus White
Anita
Devil
Drusilla
Cassie B.
Rosella
Dorothy
Barbara G. Roberts
Netty és Wiky
Christina
Winnie

1 megjegyzés: